Za podjetja, ki razvijajo izdelke v smeri krožnega gospodarstva, je znanje s področja zelenega marketinga ključnega pomena za nadaljnji razvoj in uspeh na trgu. Namen delavnice je predvsem pridobiti osnovna znanja s področja zelenega marketinga, ki se lahko uporabijo v praksi.
Vljudno vabljeni na delavnico v okviru projekta Start Circles, kjer predstavljamo različna področja zelenega marketinga in kako deluje v praksi.
DELAVNICA JE NAMENJENA
• Mala, srednja (MSP) in velika podjetja, ki jih zanima krožno gospodarstvo
• R&R organizacije
OBVEZNA PREDHODNA PRIJAVA – TUKAJ.
AGENDA
13.00 – 13.05
|
Uvodni pozdrav
Maja Mešl, Fakulteta za tehnologijo polimerov |
13.05 – 14.30
|
Vsebina
• Kaj je in kaj ni zeleni marketing • Zelena segmentacija strank (B2B) • Zelena segmentacija potrošnikov (B2C) • Pomen blagovne znamke v zelenem marketingu (podjetniški in produktni) • Zeleni marketinški splet – zeleni izdelki – zelene storitve – zeleno pozicioniranje / diferenciacija – cena – zelena komunikacija • Pomen nevromarketinga v zelenem komuniciranju • Nekaj primerov dobre prakse
Vanesa Čanji, MSc, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija |
14:30-15:00
|
Razprava in zaključek
|
PREDAVATELJ
Vanesa Čanji, MSc, Fit media d.o.o. / Zelena Slovenija je strokovnjakinja s področja trajnostnega razvoja in komuniciranja (predavateljica na Akademiji Zelena Slovenija), z več kot 20 letnimi izkušnjami. Je svetovalka številnim velikim korporacijam na mednarodnih trgih.